Apie

Pirmiausia matau mokinį, o tik paskui žinias, gebėjimus, kompetencijas…
Esu įsitikinęs, kad mokykla neturi ruošti gyvenimui, mokykla turi būti gyvenimas.
 Technologijos, norime mes to ar ne, skverbiasi į mūsų gyvenimą. Be kompiuterio, interneto jis, atrodo, tampa nebeįmanomas. Keičiasi gyvenimas, keičiasi mokykla, turi keistis ir mokytojas. Palaipsniui situaciją, kai mokytojai moko, o mokiniai klauso ir galiausiai mokytojai įvertina, ką mokiniai išmoko, keičia situacija, kai mokytojai tampa mokinių mokymosi bei įsivertinimo skatintojais, mokymosi proceso organizatoriais ir prižiūrėtojais, kadangi mokytojas nebėra vienintelis informacijos šaltinis. Todėl mokytojas, iš žinių perteikėjo, turi tapti mokinio konsultantu, mokymosi organizatoriumi, patarėju, mentoriumi, įkvėpėju. Tai yra išmokyti mokinį mokytis. Tai nelengva užduotis mokytojui. Technologijos, tinkamai jas naudojant, gali padėti didinti mokinių motyvaciją, vizualizuoti medžiagą, individualizuoti turinį, pasiekti naujausią informaciją čia ir dabar, padeda atliepti įvairius mokinių mokymosi stilius (vienas geriau įsimena skaitydamas, kitas girdėdamas, trečias veikdamas). Tam reikalingos mokytojo IKT, bei jomis grįstų metodų taikymo kompetencijos.

Esu informacinių technologijų mokytojas metodininkas, neformalaus mokinių ugdymo programos vadovas, Klaipėdos universiteto edukologijos magistras, informacinių technologijų bakalauras, Gedminų pagrindinės mokyklos tarybos pirmininkas, mobiliųjų įrenginių naudojimo ugdyme patarėjas, lektorius, aktyvus įvairių projektų dalyvis, blogeris, tėtis.

Mokykloje pradėjau dirbti mokytoju vos baigęs vidurinę mokyklą. Turbūt kitaip ir būti negali – tėvai pedagogai. Informacinių technologijų mokau mokinius nuo 2 iki 10 klasės jau 9 metus. Domiuosi fotografija, ekonomika, psichologija, antros kartos saityno technologijomis, mobiliosiomis technologijomis, debesų kompiuterija, pridėtine realybe, socialiniais tinklais ir kitomis inovatyviomis technologijomis, kurios yra skirtos, arba gali būti pritaikytos švietimui. Mobiliu mokymu susidomėjau dar studijuodamas KU informatiką. 3 metus dirbau Omnitel prekybos salono konsultantu, tad techninių žinių ir patirties turiu pakankamai.

Vedant seminarus  stengiuosi prisitaikyti prie mokytojų poreikių, teikiu konsultacijas asmeniškai, virtualiai. Visada galima seminare ar mokymuose aptarti kelias temas, numatyti laiko konsultacijoms ar savarankiškam darbui.

Aš jūsų neišmokysiu nieko, jei …. (patys to nenorėsite)

Gediminas Jonauskas
g.jonauskas @ gedminai.lt
+370 622 222 32

4 thoughts on “Apie

  1. Neringa

    Sveiki, netikėtai aptikau Jūsų tinklalapį ir labai esu laiminga, kad yra žmonių, kurie dalijasi savo atradimais.
    Sudomino ŠVIESOFORAS. Gal turite daugiau programos naudojimo instrukcijų. Aš neesu informatikė 🙂 esu tik specialioji pedagogė labai prijaučianti IT.
    AČIŪ. SĖKMĖS

  2. Erikas Leskys 7E

    mokytojau noreciau pasidometi ar sitas tinklapis kurtas nuo tuscio lapo notepad ar dar kokios programos ar tiesiog paprastai per koki siebuilderi padarytas? labai idomu nes kaip pats kuriu nuo tuscio lapo noreciau suzinot ar dar daryti nuo tuscio lapo taigi laukiu atsakymo 🙂 sekmes! tobulinkit ir vis tvarkykit tinklapi niekas be to nebuna idealu.

Parašykite komentarą